Weronika Pietras, dyrektor kreatywna marki Simple, stworzyła ze swoim zespołem kolekcję inspirowaną stylem francuskiej malarki Soni Delaunay. To właśnie graficzne, abstrakcyjne obrazy artystki posłużyły za motyw przewodni najnowszej propozycji polskiej marki. Barwy, w szczególności odcienie czerwieni, błękitu i szarości, którymi Delaunay posługiwała się przy malowaniu geometrycznych abstrakcji stworzyły bazę palety barwnej ubrań na wiosnę i lato 2015.

Projektanci Simple, na równi z tą malarską inspiracją, sugerowali się także stylistyką retro, a zwłaszcza klimatem swingujących lat 60. Ten odnajdziemy w spodniach-cygaretkach, trapezowych sukienkach czy geometrycznych płaszczach.

W wiosenno-letniej kolekcji, oprócz tradycyjnej Ready to Wear, znajdziemy także dwie nowe - Evening i Business. Ta pierwsza, nawiązująca do klasycznego stylu New Look, to przede wszystkim eleganckie jedwabne sukienki koktajlowe. Linia Business skierowana jest z koeli do kobiet biznesu, poszukujących wysokiej jakości kostiumów, garniturów czy spodni, które świetnie sprawdzą się w biurze czy podczas oficjalnych spotkań.

Mocnym elementem nowej kolekcji marki Simple są też akcesoria i dodatki - szczególnie buty, przygotowane przez słynącą z wysokiej jakości firmę Gino Rossi, a także torebki.

Zobaczcie w naszej galerii powyżej sesję wizerunkową marki z polskimi supermodelkami, Magdaleną Jasek i Mają Salamon.