W tym roku marka GUESS przygotowała na Święta wyjątkową kampanię reklamową. Sesja zdjęciowa została zrobiona przez znakomitą chińską fotograf  Chen Man w malowniczej scenerii  Japoni.  Umiejscowniona na tle zapierających dech w piersiach widoków takich jak Fudżi czy pola w Tokyo, kampania jest odzwierciedleniem wyjatkowego połączenia kultur Wschodu i Zachodu – współczesna kolekcja ubrań i akcesoriów Guess pokazana na tle tradycyjnych japońskich krajobrazów.  Połączenie sztuki i fotografi mody  (znak rozpoznawczy Chen Man) oraz nasyconej palety kolorów i mieszanki wpływów kulturowych nadaje zdjęciom niezwykły wręcz nierzeczywisty charakter.

Sesja została wyreżyserowana i wyprodukowana przez Paula Marciano - CEO oraz Chief Creative Officer for GUESS?, Inc.. Zdjęcia wykonała chińska fotograf - Chen Man (to już druga wspólna sesja Chen Man i Guess). W świątecznej kampanii 2014 wystąpiły dwie GUESS Girls – Megan Williams i Karmay Ngaia – obie piękne i pełne energii, ale z dwóch zupełnie różnych światów. Kampania przedstawia ich międzykulturową przyjaźń, przenosząc odbiorcę w podróż po najciekawszych i najpiękniejszych zakątkach Japonii.

Podróż rozpoczyna się od ćwiczenia przez GUESS Girls Kendo – tradycyjnej japońskiej sztuki walki (odmiana szermierki sportowej, prowadzonej przy użyciu mieczy bambusowych). Dynamiczne pozy jakie przybierają modelki eksponują ich siłę i niesamowite piękno.  W kolejnym etapie podróży widzimy GUESS Girls podczas tradycyjnej japońskiej ceremonii picia herbaty na niesamowitym tle liści w kolorze żywej czerwieni, fuksji i karmazynowym. Możemy również zobaczyć modelki podróżujące rikszą  oraz pozujące z symboliczną flagą w kształcie ryby.  Podróż kończy się na popołudniowym pikniku wśród kwiatów wiśni – GUESS Girls w przykuwających wzrok czerwonych mini sukienkach z tradycyjnymi papierowymi parasolami w ręku.

W sesji, której stylizację zrobił słynny redaktor mody i stylista Saroshi Hirota, wykorzystano ubrania ze świątecznej kapsuły kolekcji GUESS.