Natalia Lesz jakiś czas temu mocno zmniejszyła swoją aktywność w show-biznesie. W tym czasie w życiu prywatnym gwiazdy wiele się działo - poznała i zakochała się ona bowiem w doktorze Adamie Maciejewskim, uznanym chirurgu, z którym niedawno się zaręczyła.

Teraz aktorka powoli wraca do pracy, a pierwszym projektem, jakim się zajmie, będzie... promowanie gruzińskiej marki wody mineralnej "Borjomi"! Natalia Lesz jest bowiem honorową obywatelką kaukaskiego kraju i producenci napoju uznali, że będzie idealna kandydatką do tego zadania.

- Marka wraca na rynek po 70 latach przerwy, a w tym celu potrzebują wsparcia znanej twarzy. Natalia od kilku ma honorowe obywatelstwo Gruzji, dlatego też jej wybór na gwiazdę kampanii wydał się oczywisty. Co więcej, artystka będzie też promować wodę na tamtejszej ziemi - zdradziło źródło serwisu "JastrząbPost.pl".

Lesz nie będzie pierwszą gwiazdą, która promuje w Polsce taki produkt. Twarzami różnych producentów wód były już m.in. Anna Przybylska, Gosia Andrzejewicz, a nawet gwiazdy światowej ligi, Monica Bellucci i Cindy Crawford.

 

» PRZECZYTAJ TAKŻE: Natalia Lesz - Została... mamą!