Wraca moda na lata 90. a wraz z nią kultowy model butów Aztrek. W najnowszej kampanii Reeboka promującej ten sportowy but, który 25 lat temu zmienił oblicze stylu ulicznego, wzięli udział doskonale znani młodemu pokoleniu ambasadorzy marki: piosenkarki - Natalia Nykiel i Rosalie., raperzy - Otschodzi i Ten Typ Mes oraz wokalista - Holak. Zdjęcia wykonane przez fotografa Michała Kempińskiego możecie obejrzeć już teraz w naszej GALERII >>.

Otsochodzi i Natalia Nykiel w nowej kampanii Reebok

Gwiazdy kampanii modelu Reebok Aztrek OG wybrały się sentymentalną podróż po latach 90. Z czym najbardziej kojarzą im się te szalone lata?

Natalia Nykiel wspominając klimat lat 90. zdecydowanie stawia na kultowy girlsband Spice Girls! Przypomnijmy, że wokalistka przyszła na świat w 1995 więc lata 90. to okres, kiedy była małą dziewczynką, ale świetnie pamięta jak jej siostra ćwiczyła razem z Cindy Crawford i to ona właśnie jest dla niej ikoną tamtego okresu. W kwestii mody z jednej strony z latami 90. kojarzy jej się grunge’owy jeans Kurta Cobaina, a z drugiej lateksowa czerwień Britney Spears. Zdecydowanie z lat 90. liczy na powrót Czarodziejek z Księżyca!

Dla Mesa postacią z lat 90. był Notorious B.I.G., który miał wiele ikonicznych cech. Moda z tamtych lat to dla niego proste bluzy bez kaptura z dużym logo na klacie. Do tego warto dodać przetarte jeansy z szerokimi nogawkami i przede wszystkim dresy, na przykład takie z guzikami po bokach. Co ciekawe, kultowa rzecz, która kojarzy się Mesowi z latami 90. to brak social mediów.

Rosalie. kojarzą się przede wszystkim z masą kolorów, printów i ze świetnie ubranymi ludźmi i z muzyką R&B, którą sama tworzy. Jej ikoną najntisów jest Will Smith, który w tych latach był głównym bohaterem serialu Prince From Bail Air. Serialu, od którego była totalnie uzależniona. Jak twierdzi - nie dość, że ubierał się perfekcyjnie, to jeszcze tańczył i rapował, co podbijało klimat samego serialu. W kwestii mody, styl lat 90. to szerokie spodnie, topy, złote kolczyki, dużo biżuterii i oczywiście sneakersy. Jakby miała wybrać kultową rzecz lat 90. to postawiłaby na Boombox!

Holakowi lata 90. kojarzą się przede wszystkim z programem telewizyjnym „120 Minutes” w którym prezentowano takie zespoły jak Oasis, Sonic Youth czy The Jesus and Mary Chain. Urodził się w 1992, więc wspomina ten okres przez pryzmat swojego ojca, który grał wtedy w zespole Malarze i Żołnierze. To także granie cały dzień w piłkę, wymiana cartridge’ami, aparaty na film, Windows 95, Backstreet Boys, radio ZET i bardzo kiepska muzyka pop lecąca w każdej pizzerii. Dla Holaka w sporcie ikoną był Michael Jordan, więc nierozłącznym gadżetem była wtedy czapka Chicago Bulls. W piłce nożnej jako idola wymienia Del Piero, w muzyce wskazuje swojego ojca (za styl), a także Aarona Cartera – bohatera ulubionej koszulki. Moda lat 90. to według niego za duże ubrania, jasny jeans, białe sneakersy, plastikowe (wręcz sci-fi) okulary. Dodatkowo jego sentyment budzą analogi oraz jakość VHS.

Dla Otsochodzi lata 90. to wolność, beztroska i dzieciństwo. Urodził się w roku 1996, więc tylko tak może to widzieć. Moda minionych lat to przede wszystkim inspiracja. Bardzo lubi stare ubrania. Lubi je odkrywać na nowo i wyławiać rzadkie rzeczy, które często są niepowtarzalne. Lata 90. w modzie to dla niego wyblakły ortalion, przesadnie wielkie kurtki i modę na TH. Rzeczą, która najbardziej kojarzy mu się z tymi czasami, to po prostu jego zajawki i pasje.