O kim mowa? Oczywiście o duecie Bohoboco. Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach odkryli przed nami swoje najnowsze „dziecko”, czyli kampanię wiosenno-letniej kolekcji z udziałem ich ulubionej modelki Magdaleny Jasek,którą sfotografował Marcin Kempski. Nas kolekcja zachwyciła już na pokazie w styczniu, ale warto przyjrzeć jej się bliżej w butikach Bohoboco. Zachęcamy do odwiedzin i zakupów!

Delikatna i szlachetna – tak w skrócie można opisać biżuterię marki Beller. Minimalistyczne wzory utrwalone w różnych odcieniach złota i srebra to propozycja dla kobiet, które nie lubią ostentacji. Zdecydowanie podoba nam się taki luksus zamknięty w drobnych klasycznych formach. Więcej informacji na stronie www.beller.pl. Każda kobieta ma jakieś słabości.

Torby to jeden z najczęstszych naszych zakupów. Nas urzekły te z logo MUMU i jesteśmy zdania, że warto! Torby MUMU mają klasyczne i dosyć minimalistyczne formy, ale w połączeniu z intensywnym kolorem nie pozostaną niezauważone. Co ważne, wszystkie skóry, z których są wykonywane, pochodzą z włoskich manufaktur, ale szyte są w Polsce!

Postaw na indywidualizm i poszukaj biżuterii skrojonej na miarę. Taką ma marka Scallini.To propozycja dla kobiet i mężczyzn (!), którzy lubią się wyróżniać z tłumu, a od klasyki wolą awangardę. Większość modeli produkowana jest w krótkich seriach, a czasami wręcz pojawiają się limitowane edycje po kilka egzemplarzy. Warto postawić na taki indywidualizm.

A teraz coś dla fanek mody konceptualnej. Laura Boutique i L2, czyli dwa butiki umiejscowione w bliskim sąsiedztwie. Mokotowska 26 i Koszykowa 31– to dwa warszawskie adresy dla miłośniczek takich marek, jak: Rick Owens, Michel Klein, Helmut Lang, MM6 czy Pierre Balmain.

Marka odzieżowa Femi Pleasure jest dedykowana kobietom i przez nie stworzona. Adresowana szczególnie do tych z nas, które lubią aktywny tryb życia, dużo podróżują i uprawiają sporty ekstremalne (surfing czy jazda na snowboardzie), a ubiorem manifestują m.in. swoją pewność siebie. Stąd w kolekcji znajdziemy wyraziste printy i feerię nasyconych barw. I to w 12 krajach Europy! Jeśli chcesz się przyłączyć, zapraszamy na: www.femipleasure.com