Różnorodna kolekcja zbudowana została w oparciu o najekskluzywniejsze materiały, futra i skóry. Dbałość o perfekcje detalu jest na pierwszym planie.Kolekcje łączą dwa tematy przewodnie – egzotyczne skóry, ich faktury oraz niezmiennie dla marki Joanna Kruczek BAG CULTURE – nasycony KOLOR.
 
Projektantka lawiruje pomiędzy stylistyką haute-couture a pret-a-porter,  prezentując kolekcję zaskakująco spójną,pomimo skrajnie różnych, kulturowych inspiracji.

Kulturowe i społeczne impresje prowadzą przez Daleki Wschód i barokowy przesyt w kolekcji kufrów; minimalistyczny styl skandynawski w kolekcji miejskich worków,intensywnie podany luksus w stylu Donatelli Versace,designerski Nowy York w odsłonie kultowej torby Origami...czy Dziki Zachód w formie ekstrawaganckich kopert z frędzlami.

Twarzą jesiennej kampanii marki jest jak zawsze jej założycielka Joanna Kruczek.
Wszystkie torby sygnowane są ręcznym podpisem projektantki, który w tym roku uzyskał status zastrzeżonego wzoru.
Najnowsza kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym marki www.joannakruczek.com