Kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic czerpie z wybiegowych trendów, jednocześnie kładąc nacisk na ponadczasowość. Doskonale wpisuje się zarówno w popularny w światowych kolekcjach minimalizm jak i w styl paryski pełen wiązanych przy szyi koszul, marynarek i klasycznych butów na obcasie à la Gino Rossi Simple Chic. 

Twarzą kampanii reklamującej najnowszą kapsułową kolekcję Gino Rossi Simple Chic została supermodelka Birgit Kos, wielokrotnie fotografowana na okładkach międzynarodowych edycji magazynów Vogue, Harper’s Bazaar i Elle. Jej wyjątkowa energia sprawiła, że kampania reklamowa nabrała dynamiki i jeszcze bardziej przykuwa uwagę. W czarnych szpilkach z kapsuły, Birgit pojawiła się na okładce styczniowo-lutowego numeru magazynu Vogue. 

“Ponadczasowe modele z kapsuły Simple Chic Gino Rossi są świetnym dopełnieniem zarówno casualowej, jak i wieczorowej stylizacji. Lakierowane szpilki nigdy nie wychodzą z mody i podobnie jak klasyczny trencz stanowią bazę szafy na lata” – powiedziała Karla Gruszecka, szefowa Działu Mody Vogue Polska.

Kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.

KAMPANIA REKLAMOWA:

Fotograf: Magda Wunsche & Aga Samsel
Modelka: Birgit Kos
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Make-up: Wilson
Włosy: Michał Bielecki
Scenografia: Ania Szczęsna
Produkcja: Warsaw Creatives