Kolekcja H&M x Richard Allan trafi do sklepów szwedzkiej sieciówki na całym świecie oraz online na początku września 2019. Motywem przewodnim są ekscytujące lata 60. XX wieku. Dzięki szerokiej gamie stylowych sukienek, bluzek, spódnic, koszulek, spodni i akcesoriów linia Richard Allan x H&M to całkowicie współczesna kolekcja. Proponowane wzory przyciągają wzrok szczegółami, takimi jak wysokie dekolty, szerokie mankiety i miękkie plisy. Wzory Richarda Allana użyte w całej kolekcji pochodzą z obszernego archiwum marki.  

Nowa kolekcja H&M x Richard Allan

„Wspaniale jest wiedzieć, że wzory projektu mojego ojca zyskają zupełnie nową publiczność - byłby zachwycony, tak jak ja. Wiele jego kolorowych wzorów jest dziś tak samo aktualnych, jak w latach 60. czy 80. XX wieku, a ich reinterpretacja zrobiona prze H&M jest bardzo inspirująca. Mamy nadzieję, że odkryje przez nowym pokoleniem kobiet niezwykły talent Richarda Allana, którego grafiki stały się synonimem kolorowego szyku ”- mówi Cate Allan, dyrektor kreatywna Richarda Allana w Londynie. 

Elementy z kolekcji Richard Allan x H&M są mocne i kobiece, a jednocześnie wyrafinowane. Jak mówi Maria Östblom, szefowa działu projektowania odzieży damskiej w H&M, koncern jest bardzo podekscytowany współpracą z jednym z najbardziej znaczących projektantów printów lat 60.

Zobacz zdjęcia nowej kolekcji H&M w naszej galerii --->