Nową odsłonę kolekcji Nudyess można opisać trzema słowami: naturalność, kobiecość i minimalizm. Polska marka pozostała wierna swoim wartościom i po raz kolejny zaproponowała klientkom ubrania, dzięki którym będą mogły dobrze czuć się we własnym ciele. Na zdjęciach Marcina Kempskiego widzimy holenderską modelkę Iris Bakker, która pozuje bez makijażu, bez biustonosza i z rozwichrzonymi włosami. Nie nosi rozmiaru zero, a mimo to ubrania Nudyess wyglądają na niej niesamowicie. W kampanii nie ma przerysowanego makijażu, retuszu czy upiększających filtrów - założycielki marki tym samym przekazują, że każda z nas wcale nie musi wyglądać idealnie, aby być perfekcyjną.

Nudyess: nowa kolekcja Chapter 7

Naturalna kampania, którą charakteryzuje kobieca prawdziwość i energia to kontynuacja filozofii Nudyes, która określana jest hasłem #BeYourself.

- Chcemy pokazywać kobietom, że kobiece piękno nie ma jednego rozmiaru, jednego typu urody ani jednego ideału, do którego powinnyśmy dążyć. Każda z nas jest inna i dzięki temu wyjątkowa, a projekty Nudyess są dla prawdziwych kobiet niezależnie od rozmiaru i typu figury - mówią założycielki marki, Agnieszka Sołoń i Sandra Do Manh.

Nowa kolekcja Nudyess utrzymana jest w charakterystycznej dla marki, beżowej kolorystyce. Znajdziemy w niej kobiece body, legginsy, sukienki oraz całą paletę topów w ponadczasowych fasonach, wykonane z wysokiej jakości modelującej bawełny. Wszystkie projekty marki są w całości produkowane w Polsce z poszanowaniem zasad fair trade oraz troski o planetę.

Credits:
Fotograf:Marcin Kempski | I like Photo
Modelka: Iris B | Milk Management
Make up & Hair: Aneta Kostrzewa