Kolor, forma, jakość i funkcjonalność - na te elementy swoich produktów stawia Supeł Store. "100 procent naszych ubrań jest szytych w Polsce" - mówi nam Monika Szmidt-Zygmunt, założycielka marki.

Polska marka, która stawia na jakość

Supeł Store współpracuje z kameralnymi pracowniami krawieckimi, a każda z nich odpowiada za inne rzeczy dopasowane do wymogów kolekcji. Bardzo często powstają ubrania spoza kolekcji w pojedynczych egzemplarzach np. z tkaniny przywiezionej z wakacji np. Peru.

Jakość, wygoda i energetyczne kolory to nasze motto. 100% naszych ubrań szytych jest od podstaw w Polsce. Szyjemy limitowane ilości sztuk z danego projektu. Nasze tkaniny i dodatki  w 90% pochodzą z zagranicy - Hiszpanii, Włoch, Holandii - zaznacza Monika Szmidt-Zygmunt.

Nie szyję masowo w szwalniach - dodaje. Najwięcej jest szytych spodni i bluzek z różnego rodzajów printów i z różnym wykończeniem i dodatkami (ściągacze, naszywki) myślę, że maksymalnie 40 sztuk. Sukienek w kolekcji jest 10 - 20 sztuk, kimona i płaszcze w sezonie to co najwyżej 10 sztuk z danego modelu. Dodatkowo szyte są pojedyncze egzemplarze z markowych tkanin Etro, Versace, D&G, Prada, Burberry czy Gucci.

Ubrania marki na swoim profilu pokazywała już m.in. Malwina Wędzikowska, która znana jest z precyzyjnego doboru marek modowych.

Nie mam wykształcenia w kierunku projektowania, jestem raczej wizjonerką, która tworzy w głowie rzeczy, w których sama chodzi, bo czuje się w nich komfortowo - zaznacza założycielka Supła.