Instytut Wizerunku DOBRY NASTRÓJ – specjalizujący się w kreowaniu i komunikowaniu wizerunku osób i firm promuje DOBRY STYL- ponadczasową klasykę oraz obowiązujące trendy w danym sezonie.

W ramach prowadzonej przez Instytut akcji „ Wizerunek w dobrym stylu” promowany jest Dobry Styl- tzn. umiejętne połączenie wizerunku z osobowością i otoczeniem. Ideą akcji jest pokazanie, że niezależnie od środowiska, w którym żyjemy i pracujemy oraz zajmowanej pozycji - niezbędny jest Dobry Styl. Powołana została Polska Grupa Ambasadorów Dobrego Stylu, zrzeszająca przedstawicieli biznesu, mediów i środowisk opiniotwórczych- którzy na naszym rynku podpowiadają i wyznaczają trendy jak również cenią ponadczasową klasykę. W Polskiej Grupie Ambasadorów Dobrego Stylu znajdują się marki promujące dobry styl: LANCIA, Atelier Natalii Jaroszewskiej, Atelier BONECKY, BoConcept, Biuro Kwiatowe Holandia., Medex Bio Science Cosmetics, O.P.I, Klinika Kobiet MEDIFEM, Alfa Romeo Serwis T&T Twardowski, Fundacja JAZZ JAMBOREE

Ponadczasowa klasyka w urodzie wg Medex Bio Scince Cosmetics- Ambasadora Dobrego Stylu
Medex Bio Scince Cosmetics to marka istniejąca na rynku światowym już od 30 lat, ceniąca klasykę oraz dobry styl w dbaniu o wygląd zewnętrzny. Obserwując trendy w urodzie i sama je tworząc podkreśla znaczenie klasycznej i ponadczasowej pielęgnacji skóry, która mimo najnowszych metod odmładzania i poprawiania urody miała i mieć będzie największe znaczenie w powstrzymywaniu procesu starzenia. Do ponadczasowej klasyki nawiązuje ekskluzywna linia kosmetyczna Josephine van Steinborg. Ta zaawansowana technologicznie linia zawiera preparaty bogate w ekstrakt z kawioru i wyciągu z pereł. To właśnie perły, cenione przez kobiety, nawiązują do klasycznej elegancji i nie podlegają zmianom oraz trendom obowiązującym w modzie.

www.medexcosmetics.pl

Ponadczasowa klasyka w modzie wg projektanta Kuby Boneckiego
Wszechobecna czerń, zawsze modna uzupełniająca modne kolory w danym sezonie. Ciemne, nasycone odcienie chłodnych fioletów, granatu, szarości lśniące blaskiem cekinów ery disco, które obowiązywały w zimowym sezonie 2009/2010 doskonale uzupełniała ponadczasowa czerń. Wyszukane formy i fasony niczym ściągnięte z baroku, przełamały proste klasyczne fasony eleganckich sukienek. Modny rokowo- metalowy szyk zestawiono z klasyczną kobiecością. Wiosna i lato 2010 to tradycyjnie rozkwit kolorów w zestawieniu z zawsze modną bielą.

Instytut Wizerunku DOBRY NASTRÓJ, ul. Krucza 17 lok.5, 00-525 Warszawa