Eobuwie.pl, jako nowy właściciel Rage Age, postawiło na odświeżenie wizerunku marki z zachowaniem jej DNA - czyli rock and rollowych klimatów, połączonych ze świetnym krawiectwem. To kolejna marka premium w bogatym portfolio najbardziej innowacyjnej platformy e-commerce w Polsce. Krokiem milowym dla marki kojarzonej z produktami męskimi stało się stworzenie pełnej linii odzieży damskiej.

Nowa kolekcja Rage Age - co w niej znajdziemy?

Twórcy kolekcji postawili na komplementarność garderoby, dlatego w ofercie pojawiły się m.in.: płaszcze z wełny i alpaki, skórzane ramoneski, spodnie, bluzy, t-shirty, kardigany, sukienki i spódnice.

Projekty zostały stworzone w taki sposób, aby mogły służyć przez wiele sezonów. Ubrania powstają zgodnie z filozofią "fair trade" oraz "less waste", co oznacza, że marka stawia na nowoczesne włókna, wykorzystuje tkaninę "do końca", stosuje zasady odpowiedzialnego krawiectwa oraz postępuje w idei zrównoważonego rozwoju, aby uniknąć nadprodukcji.

Nowa kolekcja została stworzona z myślą o wtopieniu się w tkankę miejską i życie w zgodzie z jej rytmem. Metropolia tętniąca życiem stanowi idealne tło do codziennej twórczej podróży oraz podążania własnymi ścieżkami.

Rage Age został wymyślony przez swoich twórców, klienci go takim pokochali. Postanowiliśmy ze nie będziemy zrywać definitywnie z przeszłością marki, bo jest to jeden z jej największych atutów, który wyróżnia nasze ubrania na tle masowej produkcji - tłumaczy Justyna Gustaw, brand manager marki.

W naszej galerii możecie zobaczyć część najnowszych propozycji Rage Age, a tutaj pozostałe propozycje.