Rosa prezentuje kolekcję na jesień-zimę 2019. Inspiracją do jej stworzenia były prace niemieckiego artysty Karla Blossfeldta, który fotografował rośliny w dużym powiększeniu. Założycielkę ujęło to, jak patrzył na rośliny i jak podchodził do nich w niemal studyjny sposób. W rezultacie zwykłe kwiaty ogrodowe na jego czarno-białych fotografiach nabierały nowych niespodziewanych cech, trudnych do dostrzeżenia gołym okiem. Projektantka skupiła się na tym, jak efektownie i w nieoczywisty sposób natura radzi sobie z kształtowaniem materii i zdobieniem. W tym sezonie wprowadziła nową fakturę – grawerowane kropki o różnej wielkości i głębokości. Dzięki niej medaliony, pierścionki i kolczyki fakturą przypominają powierzchnię wydrążonej kroplami deszczu skały.

Rosa: jesień-zima 2019

Nowa kolekcja Rosa jest minimalistyczna i ponadczasowa. Pojawiają się zdobione kropkami perły: każda z nich jest precyzyjnie nawiercana i wzbogacona kuleczkami. W takim wydaniu przypominają kształtem kwiat koniczyny i nabierają wyrazistości oraz nowoczesnego charakteru. Wszystkie modele z kolekcji powstają ręcznie, niekiedy przez kilka dni, dlatego część z nich ze względu na pracochłonne wykonanie jest dostępna wyłącznie na zamówienie. 

Zdjęcia do kampanii wizerunkowej stworzyli Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Zdjęcia zostały wykonane analogiem, wywołane metodą handprint, a następnie skanowane. Dzięki temu kolory są rozmyte, głębokie, ciepłe i bardzo jesienne. Projektantka dała duetowi fotografów wolną rękę.

„Wysłałam Agnieszce i Łukaszowi zdjęcia biżuterii. Mam do nich pełne zaufanie, dlatego specjalnie nie opowiadałam im o moich inspiracjach. Byłam bardzo ciekawa, jak zinterpretują kolekcję, a oni odczytali ją idealnie” – wyjaśnia.

Nową kampanię Rosa na sezon jesień-zima 2019 obejrzycie w GALERII.