Tezenis Fashion Show 2019 niczym nie przypominał pokazów mody, które widziałam do tej pory. Kelnerki jeżdżące na rolkach, intensywnie świecące maxi neony, retro samochody - tegoroczny pokaz marki to popowy spacer nawiązujący do amerykańskiej kultury lat 50. Tych, gdzie króluje świat restauracji typu Drive-In. We wtorek 7 maja poleciałam do Werony na zaproszenie marki Tezenis. Wieczorem, w miejscu gdzie znajduje się główna siedziba firmy, odbył się niesamowity pokaz kolekcji wiosna-lato 2019, który zapamiętam na długo. Scenografia show nawiązywała do jednego z najbardziej kultowych symboli Ameryki: restauracji typu drive-in, dzięki czemu goście mogli poczuć się jakby odbywali spacer po Los Angeles. Jedno określenie, którym mogłabym opisać cały pokaz jest po prostu: dobra zabawa.

Tezenis Fashion Show 2019

Podczas pokazu na wybiegu mogliśmy obejrzeć całą kolekcję strojów kąpielowych Tezenis, połączoną z fluorescencyjnymi akcesoriami oraz dżinsem. Owocowe wzory czy zwierzęce nadruki to motywy przewodnie, które zostały połączone z printami kwiatowymi i paskami w stylu vintage. Na wybiegu modelki miały na sobie różnorodne kroje kostiumów kąpielowych: od jednoczęściowych - wciąż bardzo modnych - do trójkątnych bikini, aż po popularne opaski. Oprócz seksownych modelek, modele męskie prezentowali muskularni panowie, co damska część publiczności odnotowywała entuzjastycznymi reakcjami.

Polską reprezentacją influencerów na Tezenis Fashion Show stanowili: ambasadorka marki – Maffashion oraz Julia Janulewicz, Krzysztof Adamek, Gabriela Kugla, Olciiak, Viva a Viva, Lila Janowska, Aga Stachurska oraz Kinga Sawczuk.

Zdjęcia z pokazu Tezenis w Weronie obejrzycie w naszej GALERII --->