W grze The Sims Średniowiecze kierujemy życiem ówczesnych bohaterów: rycerzy, księżniczek i zupełnie zwykłych ludzi. Rozgrywając mieszczańskie i dworskie intrygi, przeżywamy romanse lub karzemy zdrajców zakuwając ich w dyby i dając na pożarcie bestii.


Gra to niezwykła, a więc niezwykła jest również jej kampania, której efekt możesz zobaczyć w kwietniowym numerze miesięcznika Glamour!
W pracowni Tomasza Ossolińskiego powstała suknia zainspirowana The Sims Średniowiecze, łącząca w sobie motywy średniowieczne z nowoczesną lekkością i najmodniejszymi materiałami. W wyjątkowej sesji zdjęciowej w miesięczniku Glamour Małgorzata Socha – ambasadorka gry The Sims Średniowiecze, wciela się w tej właśnie sukni w rolę średniowiecznej księżniczki poszukującej swojego rycerza.


Swojego głosu do zwiastunów i reklamy gry użyczył aktor Michał Żebrowski. Po zakończeniu kampanii suknia zostanie zlicytowana w programie Dzień Dobry TVN, a dochód z jej sprzedaży zostanie przeznaczony na cele charytatywne.
http://www.sredniowiecze.com