MATERIAŁ  PARTNERA

Poznajemy w niej losy Kate (Gwyneth Paltrow) i Petera (Nicholas Gleaves), dwojga miłośników zwierząt, którym, pomimo iż są stworzeni dla siebie i codziennie uczęszczają do tego samego baru, nie udało się nigdy jeszcze spotkać.

Kampanię audiowizualną stworzył producent Victor Carrey, kolejny raz utrzymując kinematograficzny charakter i wizualną aurę dzieła, które jest tak symboliczne dla marki. 

Za kampanię graficzną odpowiedzialny był fotograf Daniel Riera. Pojawi się ona na stronach prasowych i w formacie reklamy zewnętrznej, jak również w ponad 500 należących do marki sklepach na całym świecie.

TOUS nadal korzysta z tego sposobu autoprezentacji. Opowiada historie, które trafiają do ludzi i opisują czułość, jaką charakteryzuje się marka TOUS z nowych perspektyw, używając przystępnego, inteligentnego i ciekawego tonu, który potrafi też wywołać uśmiech u odbiorcy.

Za pośrednictwem nowej opowieści firma wzmacnia swoją współpracę z laureatką Oscara, aktorką Gwyneth Paltrow, występującą w roli twarzy marki oraz bohaterki kampanii reklamowych na całym świecie.