Nowa kampania VECLAIM łączy styl western z boho, vintage z glamour oraz kwiaty z panterą. Jessika Mercedes, czyli założycielka marki, mimo abstrakcyjnych połączeń umiejętnie stworzyła spójną historię, którą możemy oglądać na zdjęciach autorstwa Marcina Gąski. Fotografie powstały na środku parku narodowego Joshua Tree w południowo-wschodniej części Kalifornii oraz w westernowym miasteczku Pioneer Town. "Przy tworzeniu kolekcji Veclaim inspirowałam się ubraniami z lat 90. oraz ikonami stylu z tamtego okresu. Jeśli chodzi o kampanię, to jest ona miksem wszystkiego: klimatu lat 70. niczym z "Mechanicznej Pomarańczy" Kubricka, ale i westernu, czy spirytualnego świata wróżek" - mówi nam Jessika Mercedes.

VECLAIM: wiosna-lato 2019

Jaka jest dziewczyna VECLAIM? Młoda, potrafiąca znaleźć rozrywkę we wszystkim. Nie nudzi ją samotność na pustyni. Przyjemność sprawia jej czytanie astrologicznych książek, wróżenie z z kuli czy obserwowanie gwiazd. Po prostu sięga poza horyzont. Dla niej nie ma ograniczeń, w życiu i w modzie może zrobić wszystko. Sprawia, że wszystko staje się magiczne.

Jessika Mercedes w kolekcji VECLAIM na sezon wiosna-lato 2019 proponuje nam sukienki z charakterystycznymi dla marki marszczeniami w talii, zdobieniami na rękawach czy wiązaniami na biuście. Nowością są najmodniejsze w tym sezonie satynowe topy, które w połączeniu ze spódnicami tworzą niezawodny total look. Cechą charakterystyczną kolekcji są też długie wykończenia ze sznurków przy topach i spódnicach, które nie tylko dodają stylizacji nonszalancji, ale również regulują jej długość. Paleta barw oscyluje wokół bieli, czerni i brązów. Wszystkie produkty wykonane są z naturalnych materiałów, takich jak bawełna, len czy jedwab.

Zobacz zdjęcia z kampanii Veclaim w naszej galerii --->

Modelka: Nikola Stajszczak / New Age Models

Zdjęcia: Marcin Gąska

Stylizacje: Ewelina Gralak