MATERIAŁ PARTNERA

Dzięki kuszącym, smakowitym kolorom, w środku mroźnej zimy mogliśmy już  poczuć przedsmak wiosny i słonecznego lata. W kolekcji dominowała bowiem bogata paleta jasnych pasteli, wśród nich: kremowy, nude, pudrowy róż, błękit i pistacja. Nie zabrakło oczywiście klasycznej szarości, czerni, granatu i czerwieni. Niezwykle wiosennie prezentowała się zwłaszcza kolekcja toreb z motywem kwiatowym, wykonanych techniką printu i tłoczenia. „W kolekcji wiosenno-letniej znajdziemy piękną linię Signature, która się nam doskonale przyjęła. Z myślą o młodych ludziach powstała kolekcja Young - małe pikowane torebki w 14. kolorach, inspirowane klasyczną Chanel, wykończone metalowym łańcuszkiem, złotym lub srebrnym. Mamy też piękną linię męską, z naturalnej skóry. Tworzą ją m.in. duże torby i plecaki. Do wyboru są też buty - od bardzo eleganckich bordowych lakierek, przez klasyczne obuwie na skórzanej podeszwie, po obuwie a’la trampki” – scharakteryzowała nową kolekcję Małgorzata Growińska, dyrektor artystyczny marek grupy WITTCHEN.

  Na szczególne wyróżnienie w prezentowanej kolekcji zasługuje nowa linia odzieży – lekkie, wełniane płaszcze z alpaki, w klasycznych krojach i stonowanych kolorach. „Wybraliśmy kroje i kolory, które pasują zarówno do bardzo eleganckich kreacji, jaki i do dżinsów czy balerinek. To pomysł pani prezes – genialny! W zeszłym sezonie wprowadziliśmy wełniane płaszcze, które się bardzo klientkom podobają. Idąc za ciosem, proponujemy wersję wiosenną płaszczy” – dodała Małgorzata Growińska. 

  Premierowa kolekcja jak zwykle przyciągnęła do salonu WITTCHEN znanych gości, którzy cenią sobie doskonałą jakość, elegancję i modne trendy. Byli wśród nich: Paulina Chruściel, Marcelina Zawadzka, Ewelina Rydzyńska, Ewa Gawryluk i Rafał Królikowski. „Kolekcja naprawdę mnie urzekła! Klasyczna a jednocześnie bardzo kolorowa. Szalenie podobają mi się pikowane torebki, które mogą być dopełnieniem każdego stylu. Sama jestem miłośniczką stylu prostego – uwielbiam klasykę, ponieważ z powodzeniem można ją przełamywać innymi elementami. Znajduję ją tutaj w postaci pięknych, prostych torebek ze skóry i przepięknych szpilek oraz płaszczy. Podoba mi się też męska kolekcja. Od razu pomyślałam, żeby kupić coś swojemu mężowi. Dla mojej mamy też wypatrzyłam odpowiedni model torebki” – przyznała z satysfakcją Paulina Chruściel.

   O tym, że w salonie WITTCHEN każdy znajdzie coś dla siebie, przekonywała Ewelina Rydzyńska. „Podoba mi się globalne spojrzenie marki na potrzeby kobiet i mężczyzn. W jednym sklepie znajdziemy bardzo bogatą gamę produktów. Każda kobieta znajdzie tu coś dla siebie. Zarówno wyrafinowana elegantka, świadoma siebie trendsetterka, jak i młoda dziewczyna, która chce mieć fajną torebkę i nie zapłacić za nią dużo” – podkreślała dziennikarka.

   Natomiast uwagę Marceliny Zawadzkiej – znanej ze swej pasji motocyklowej - przykuła skórzana ramoneska oraz plecak z linii męskiej! „Plecak jest na tyle duży, że można do niego schować małą torebkę. Często tak robię. W zależności od tego, czy potrzebny mi mniejszy czy większy bagaż. To dla mnie numer jeden tej kolekcji. Poza tym bardzo podobają mi się powycinane buty w kolorze beżowym - idealne na lato! A także kolekcja kolorowych torebek, które są stosunkowo tanie, więc można sobie pofolgować i kupić kilka” – zapewniała prezenterka „Pytania na śniadanie”. 

   Nie zabrakło też oceny kolekcji z męskiego punktu widzenia. „Jestem zaskoczony szeroką ofertą marki WITTCHEN. Wcześniej kojarzyła mi się głównie z portfelami i torbami. A tu proszę! Piękne klasyczne buty ze znakomitej skóry, torby, plecaki, kurtki…. Sam gustuję w rzeczach klasycznych z naturalnej skóry i takie właśnie mogę tu znaleźć” – zapewniał Rafał Królikowski, podziwiając męską kolekcję butów i toreb ze szlachetnej skóry w kolorze koniaku.