Oplotka to nowa polska marka tworząca biżuterię, której głównym elementem jest rzemyk. Oplata się nim nadgarstek lub szyję - i stąd wymowna nazwa. Karolina Głuchowska, projektantka marki, stworzyła tę wielofunkcyjną biżuterię z dbałością o najmniejszy szczegół. Prostota i subtelność to główna cecha jej projektów. Dzięki biżuterii Oplotka każda stylizacja będzie po prostu „pełna”. W wiosenno-letniej kolekcji znajdują się modele 2 w 1, 3 w 1, 4 w 1, czyli znak rozpoznawczy marki. Rozwiązania zastosowane w kolekcji pobudzają wyobraźnię i zachęcają do eksperymentowania z oplataniem się biżuterią. A co to oznacza w praktyce? Jedną "oplotkę" można nosić na wiele sposobów. Rano opleść ją dookoła ręki, na spotkanie z przyjaciółkami założyć jako naszyjnik, zaś wieczorem… założyć na kostkę i jeszcze bardziej podkreślić swoją kobiecość.

Oplotka łączy w sobie prostotę materiałów ze szlachetnymi błyskotkami. Wszystkie wykonane są z wysokiej jakości srebra w różnych wariantach. Wykończeniem biżuterii jest metka z tłoczonym logo wykonana z naturalnej skóry w kolorze czarnym lub w kolorze beżu. Każda bransoletka i każdy naszyjnik tworzone są ręczni przez autorkę marki i z taką samą starannością pakowane w piękne pudełeczka.

Nowa kampania marki Oplotka przedstawia bohaterkę (modelka: Olga Sokolova), która przypomina, że mimo wielkiego pędu i masy obowiązków każda z nas powinna pamiętać o samej sobie. O swoich małych, prostych przyjemnościach. Gorąca kąpiel, lektura ulubionego magazynu, zatopienie się w ukochanym fotelu czy kanapie. W końcu każda z nas marzy czasem o robieniu zupełnie NIC, prawda? Prosta i subtelna biżuteria marki Oplotka idealnie wpisuje się w ten stan. Zdjęcia do sesji promującej nową kolekcję marki wykonała młoda i bardzo zdolna artystka fotograf, Helena Ludkiewicz. ZDJĘCIA kolekcji obejrzysz w GALERII.